Круглий стіл: «М’ясні продукти: світові та українські тенденції, актуальні новинки ринку»

12.11.2019 11 2019

Під час проведення виставки-дегустації смачних продуктів ALEYA BRENDIV (організатор «Експосервіс Україна»), яка відбулась 12-13 жовтня на «Арт-Завод Платформа», журнал «М’ясний бізнес» провів імпровізований круглий стіл на тему: «М’ясні продукти: світові та українські тенденції, актуальні новинки ринку»
Під час круглого столу аналітик «Українського клубу аграрного бізнесу» (УКАБ) Дар’я Гриценко відмітила певні оптимістичні тенденції в розвитку галузі. Зокрема, в своєму докладі «Ринок м’яса та м’ясопродуктів: ключові показники» вона повідомила, що за останні 5 років (з 2014 по 2018 роки) відбулося падіння виробництва ковбасних виробів на 12,3 тис. т (тобто на 5%), а за підсумками восьми місяців 2019 р., якщо порівняти з аналогічним періодом минулого року, воно виросло до 161,6 тис. т, або на 4,9%. Експерт спрогнозувала, що за збереження наявних умов у 2019 році динаміка залишиться позитивною.
Учасники заходу відмітили, що як на світовому, так і вже на вітчизняному ринку прослідковується тенденція зростання попиту на охолоджене м’ясо та м’ясні напівфабрикати. Євгенія Літвінова, директор Клубу експортерів України, у своєму докладі під назвою «Будущее мясной продукции в разных странах мира» доповіла, що «свіже м’ясо складає майже 90% від загального м’яса, що споживається у світі, а найпопулярніше — свинина та птиця». Ще одна важлива тенденція світового ринку, яку відмітила Євгенія Літвінова, — це флекситаризм. «М’ясна індустрія в сприйнятті багатьох споживачів негативно впливає на здоров’я планети. Глобально, більше п’ятої частини споживачів в світі намагаються обмежити споживання м’яса, а Західна Європа та США є ключовими ринками, де флекситаризм досить виражений, — сказала експерт. — Ця тенденція до скорочення споживання м’яса більше вірогідна на світовому ринку, аніж вегетаріанство чи веганство». Також експерт додала, що цей тренд набирає обертів, в тому числі і за рахунок великої підтримки з боку ООН. Також в своєму докладі вона розповіла, що на світовому ринку «відмічається зростання споживання замінників м’яса». В цілому ж Євгенія Літвінова зазначила, що світові тенденції в розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів мають позитивну динаміку наразі та в перспективі. «Світове споживання м’яса зростало протягом 2013-2019 рр. та продовжить своє зростання за прогнозами експертів і у 2020-2023 рр. Особливе це відмічається на таких ринках, як Китай та Індія, що обумовлено зростанням кількості населення та їх достатку», — уточнила вона.
Про тенденції попиту на м’ясні продукти та актуальні новинки ринку, які публікує на своїх сторінках журнал «М’ясний бізнес», розповіла в своєму докладі і головний редактор цього видання Галина Шубіна.
Всіх учасників заходу вразив своєю актуальністю та конкретикою доклад Наталії Щербини, директора торгового дому «Ятрань», під назвою «Синтез запитів та трендів сегменту ХоРеКа з технологічними розробками м’ясокомбінату Ятрань». Доклад був дуже змістовним та цікавим і відобразив багато актуальних новинок МК «Ятрань», які вже стали затребуваними на ринку, в тому числі і для сегменту «ХоРеКа»
Продовження статті в журналі Мясний бізнес за листопад
Телефон відділу передплати журналу 044-243-32-67, 044-248-97-66