Доброго дня, шановні друзі! Як Ви вже знаєте, проведення виставки «Інпродмаш та упаковка», у зв’язку з карантинними вимогами, перенесено на наступний рік. Проте виставка ініціювала, а НУХТ та журнал «М’ясний бізнес» підтримали, проведення ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ, присвяченої актуальним проблемам мясопереробки, 24 листопада 2020 р. о 10.00. Всі деталі про онлайн-конференцію, її спікерів та теми для обговорення — можна прочитати в файлах, прикріплених нижче. Ваші запитання для спікерів, ще можна подавати. У цей непростий час, будемо шукати відповіді на запитання сьогодення разом. Доєднуйтесь.

18.11.2020

«Доброго дня, шановні друзі! Як Ви вже знаєте, проведення виставки «Інпродмаш та упаковка», у зв’язку з карантинними вимогами, перенесено на наступний рік. Проте виставка ініціювала, а НУХТ та журнал «М’ясний бізнес» підтримали, проведення ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ, присвяченої актуальним проблемам мясопереробки, 24 листопада 2020 р. о 10.00. Всі деталі про онлайн-конференцію, її спікерів та теми для обговорення — можна прочитати в файлах, прикріплених нижче. Ваші запитання для спікерів, ще можна подавати. У цей непростий час, будемо шукати відповіді на запитання сьогодення разом. Доєднуйтесь.»

Унікальна можливість взяти участь одночасно у двох виставках

13.08.2020

Друзі!

Ви довго чекали!

Тепер офіційно!

Наша команда прийняла рішення про проведення виставок IFFIP та FoReCH одночасно. Ми бачимо багато позитивних сторін такого об’єднання:

  • запрошуємо більше 45 тис. фахівців з усієї України;
  • учасники отримують унікальну можливість взяти участь
    одночасно у двох виставках;
  • гості зможуть відвідати одночасно 2 виставки;
  • напрямки виставок доповнять один одного і створять
    синергетичний ефект.

Ми впевнені в тому, що виставки стануть новим імпульсом для виходу з кризи!

Приєднуйтесь до нас, разом ми зможемо створити круту подію!

20 лет развития ТМ «Олком»: новые вкусы и вечные ценности

03.07.2019

Группа компаний «Олком» отметила 20-летие торговой марки и 70 лет со дня основания Киевского маргаринового завода. С 2018 года в модернизацию производственных процессов инвестировано более $1 млн. Бренд имеет большую коллекцию наград формата «лучший товар» и «лучшая торговая марка». Прочные рыночные позиции в товарных категориях маргарин, майонез, горчица и масло подкреплены сертификатами соответствия ЕС и США. До конца года «Олком» планирует увеличить объемы производства в 2,5 раза, вдвое нарастив объемы реализации – с 600 млн до 1,2 млрд грн.

«20 лет развития ТМ «Олком»: новые вкусы и вечные ценности»