Смарагдовий «Сільпо» у стилі казки «Чарівник країни Оз» відкрився у блоці А ТРЦ Dream Town (Київ)

11.01.2020

До створення дизайну супермаркету в блоці А столичного ТРЦ Dream Town команду «Сільпо» надихнула одна з улюблених казок «Чарівник країни Оз». На вході гостей зустрічають вивіски «Сільпо» на величезних «смарагдах», а через весь магазин тягнеться дорога з жовтої цегли, яка є орієнтиром для всіх, хто прямує до столиці країни Оз, — Смарагдового міста.

На стінах дизайнери зобразили сцени з казки, а вивіски імітують смарагд із золотими світловими літерами, тому все сяє і блищить, немов дорогоцінний камінь. Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії