Результати щорічного тестування продукції від «АУВМ і ЗП» (Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти»)

19.07.2019

Складно уявити собі спекотне літо без достатку прохолодного і смачного морозива. Шоколадне, пломбір або з фруктовим наповнювачем, в глазурі і без, у вафельному стаканчику, ріжку або на паличці? На якому зупинитися?
Зробити вибір і платити при цьому тільки за якісний продукт допоможуть в Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти», яка спільно з підприємствами знову протестувала морозиво та заморожені напівфабрикати українських брендів.
Рішення про добровільне тестування двічі в рік в державних лабораторіях морозива і заморожених продуктів, що випускаються учасниками Асоціації, було прийнято ще в 2016 р на загальних зборах «АУВМ і ЗП». За цей час в лабораторіях «Укрметртестстандарт» і «Київоблстандартметрологія» було досліджено понад 50 зразків морозива і більше 30 зразків заморожених напівфабрикатів.
Список претендентів
У 2019 р робота в цьому напрямку була продовжена. Цього разу в торгових мережах відібрали такі зразки:
• морозиво у вафельному стаканчику «Крем-пломбір» і морозиво з комбінованим складом сировини «100% Морозиво» у вафельному стаканчику (обидва ТМ «Рудь», АТ «Житомирський маслозавод»);
• морозиво-пломбір у вафельному листі Laska і морозиво ескімо-пломбір «Традиції Нової Зеландії» з наповнювачем «Гранат» в кондитерській глазурі (обидва зроблені ПОГ АПВТ «Фірма Ласка»);
• морозиво пломбір у білій шоколадній глазурі «Каштан» та морозиво зі смаком вишні та ванілі з наповнювачем «Вишня» в вафельному ріжку Vivat (ТОВ «Хладопром»);
• морозиво-пломбір «На вершках і жовтках» в листової вафлі ТМ «Ласунка» і морозиво з комбінованим складом сировини Super puper зі смаком ванілі у вафельному стаканчику (ТОВ «Ласунка»).
У тестуванні також брали участь напівфабрикати в оболонці з тіста з начинками заморожені:
• пельмені «Зі свининою» ТМ «Своя Лінія» (виготовлено на потужностях ПОГ АПВТ «Фірма Ласка»);
Незмінно якісно!
Зразки були протестовані в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» за фізико-хімічними, органолептичними, мікробіологічними та молекулярно-генетичними показниками. Аналіз саме цих показників дає цілісну і об’єктивну картину даних якості досліджуваної продукції.
Цього разу експерти лабораторії підтвердили, що всі протестовані зразки повністю відповідають нормам і вимогам відповідних ДСТУ (таблиці 1, 2 і 3). Таким чином, можна зробити висновок, що для таких компаній як «Житомирський маслозавод», «Фірма «Ласка», «Хладопром» і «Ласунка» високу якість морозива — це не рекламний хід, а безумовна норма.
Сильний фактор впливу
Таким чином, українські виробники, в черговий раз, довели, що навіть в складних економічних реаліях і умовах тотального браку сировини, вони виробляють продукт найвищої якості.
Для споживачів, у яких акценти в харчуванні сьогодні все більше зміщуються у бік якісної та безпечної їжі, це дуже важливий фактор, що стимулює їх витрачати свої гроші.
Довідково: Детальніше з результатами досліджень можна ознайомитись на сайті асоціації.