«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» виступає категорично проти підвищення цін у період карантину

25.03.2020

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як відповідальний гравець на ринку торгівлі та найбільший німецький інвестор в економіку України, виступає категорично проти використання кризової ситуації виключно на користь бізнесу. Компанія вживає всіх можливих заходів задля недопущення зростання цін на соціально значущі групи товарів.

Для забезпечення інтересів наших клієнтів в умовах кризи компанія, зі свого боку, намагається протидіяти спробам деяких постачальників безпідставно підвищувати ціни, постійно проводячи з ними відповідні переговори. Окрім цього, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» направила офіційне звернення до всіх своїх постачальників та на відповідні органи державної влади з проханням звернути увагу на цю ситуацію.

«Протягом своєї 50-річної історії наша компанія стикалася не з одною кризою, як локального так і світового масштабу. Однак, керуючись суворою політикою щодо етичного ведення бізнесу та дотримання законодавства кожної країни присутності METRO та відчуваючи свою відповідальність за життя і безпеку громад, METRО як міжнародна компанія ніколи не дозволяла і не дозволить собі використовувати кризові ситуації на свою користь, – коментує Тіно Цайске, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».Хочу запевнити, що і поточна ситуація не стане виключенням: ми, зі свого боку, докладемо всіх зусиль, аби не лише забезпечити українців продовольчими товарами у цей скрутний період, а і зробити все можливе задля збереження рівня цін та недопущення спекуляції з боку виробників».

Всі підрозділи компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та всі 26 магазинів METRO в Україні наразі працюють у посиленому режимі, забезпечуючи наявність товарів на полицях для максимальної підтримки держави та українців у цій скрутній ситуації та для забезпечення населення продовольством у достатньому обсязі. При цьому компанія відповідає за безпеку своїх клієнтів та працівників, забезпечуючи належні умови для захисту та запобігання поширенню вірусних захворювань у своїх магазинах. Так, у всіх ТЦ METRO в Україні наразі встановлено додаткові диспенсери з дезінфікуючими засобами для персональної гігієни клієнтів та співробітників — на вході в ТЦ, у м’ясному, овочевому, молочному та рибному відділах, у туалетних кімнатах та на кожній касі; касири весь час проводять дезінфекцію рук та касової стрічки. Також компанія подбала про забезпечення засобами індивідуального захисту (одноразові маски, рукавички, окуляри, антисептики, захисні екрани для касирів) 100% співробітників у всіх ТЦ та посилила графік вологого прибирання торгової зали з використанням спеціальних дезінфікуючих засобів. Співробітників офісу було максимально переведено на віддалену роботу.

 Прес-служба «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»