B2B Медіа-група TradeMasterGroup відкрила реєстрацію на IV щорічну мега-подію для трейд-маркетологів України BIG TRADE-MARKETING SHOW.

13.01.2020

Цього разу тема конференції «Просування продукту в сучасній і традиційній роздрібних мережах».

Подія відбудеться 31 січня 2020 р., м. Київ.

В рамках Події:

  • 300 + ТОП менеджерів
  • 9+5 годин виключної практики
  • в 2 паралельних залах «MODERN RETAIL» і «TRADITIONAL RETAIL»
  • 14 спікерів-практиків
  • I Всеукраїнський Merchandising Battle

В програмі події BIG TRADE-MARKETING SHOW 2020 від B2B Медіа-групи TradeMasterGroup:

Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine Марина Забарило розповість про драйвери успіху категорій і рітейлу (на прикладі FMCG ринку): основні купівельні тренди в 2019 році; потенціал різних категорій і його використання в різних форматах, що змінилося в 2019 році; чим відрізняються і перетинаються цільова аудиторія різних мереж, наскільки вони лояльні до місця покупки, що для них важливо при виборі формату; що дозволить визначити найбільш ефективне місце продажів для різних категорій і вибудувати стосунки із потрібною цільовою аудиторією.

У доповіді на тему: «Зміна купівельних уподобань/РЕАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ УКРАЇНСЬКОГО ПОКУПЦЯ» Account Director Kantar в Україні Марини Костроміної йтиметься про те, як змінилася поведінка покупців, на які джерела інформації вони стали більше звертати уваги і яким довіряти, як змінився вибір продуктів і на що вони готові витрачати більше грошей.

Експерт по запуску та управлінню продажами українських брендів на території ЄС, продюсер всеукраїнської конференції Big Trade-Marketing Show Тетяна Скоробогатова представить кращі кейси з NEW YORK RETAIL WEEK 2020.

Зал MODERN RETAIL розпочне роботу з теми: «Що необхідно врахувати, приймаючи рішення про участь у програмі лояльності мережевій роздрібній торгівлі». Спікер детально розповість, на які пункти програми лояльності слід звернути увагу, щоб вона була вигідна не тільки рітейлеру, а й постачальнику. А також розповість про типи програм лояльності та приведе успішні приклади, які реалізуються в Європі.

Наступна тема: «Будуємо правильно знижкові акції». Ця тема завжди була актуальна, так як на неї витрачаються основні бюджети постачальників, але, на жаль, не завжди успішно з точки зору вигоди. Тому рітейлер розкаже, за яких умов знижкові акції будуть вигідні як в короткостроковому, так і в довгостроковому періоді. Які знижки працюють найкраще, фінансово вигідніші. Як треба знижку презентувати, і кому її презентувати.

Завдяки доповіді на тему: «Візуальний супровід продукту в сучасній роздрібній мережі» учасники дізнаються, які категорії зараз варто розвивати, що краще стимулює стійкі і керовані продажі в рітейлі. І як найкраще вибудовувати відносини з покупцем.

Керівник відділу трейд-маркетингу компанії KIDDISVIT Олександр Коваленко розкриє тему: «Збільшення продажу через роботу консультантів». Ви дізнаєтеся, як підбирати консультантів, які їм ставити цілі, як контролювати, мотивувати і збільшувати продажі.

Не менш важлива тема — «Розвиток продажів через інтернет магазини рітейлерів». Всі розуміють, що це невідворотнє питання: кому зараз треба цей вид продажів розвивати, а кому ні, тому що рано? Ви дізнаєтеся, з якими бюджетами треба цим займатися, яка команда повинна при тому бути.

Зал TRADITIONAL RETAIL відкриють Олена Самойленко, директор по продукту компанії Море Пива і Hop Hey, та Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку ecommerce продуктів Приватбанк, з темою: «Інновації в Рітейл: оплата посмішкою в мережі HOP HEY».

Наступна тема: «Мотивація торгової команди». Ви дізнаєтеся, як дійсно треба формувати мотивацію так, щоб вона була стійкою і приносила додатковий прибуток. Як формувати трейд-маркетинговий бюджет для дистрибутора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію.

«Аналіз продажів в традиційний роздрібній мережі». Ви дізнаєтесь, як за допомогою спеціальних додатків можна поліпшити аналіз, контроль і прийняття рішень.

Лідер команди Trade Marketing, компанії «Май Україна» Андрій Морозов розкаже про мотивацію традиційної роздрібної мережі з оптимальним бюджетом. У цій доповіді йтиметься про акції, які найбільш ефективні для одних постачальників і не ефективні для інших.

Завершальною буде тема: «Все, що потрібно знати трейд-маркетологам про ЗАКОН «ПРО РЕКЛАМУ» України». У цій доповіді ви почуєте основні закони, правила, які регулюють ті активності, які ви проводите в сучасній і традиційній роздробній мережі.

📌На конференції ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а в форматі міні-тренінгу. Кожна тема супроводжується завданням, які ви зможете виконувати протягом всієї конференції.

📌Весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте.

🎁Вперше відбудеться Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE

Участь в Battle беруть тільки ті мерчандайзингові або рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі.

Торгова марка, яку надає продукт мерчандайзинговому агенству, вибирається самим агентством.

В рамках Події будуть створюватися візуальні конструкції, які будуть оцінюватися учасниками конференції в 3 номінаціях:

  1. «Краще відображення заданої концепції»,
  2. «Найнеймовірніша конструкція»,
  • «Притягує до взаємодії».

Вступаючи в новий рік, заплануйте вже в цьому місяці кращі місця для Вашої участі в BIG TRADE-MARKETING SHOW!

Партнери конференції:

Трансформаційний партнер — YouCoach

Партнер каво-брейків — Trevi

IT партнер — Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Чайний партнер — Май Украина

Мерчендайзинговий партнер — Промо Сервис

Партнер у сфері рекламного оформлення торгівельних місць — УАВИ

При ппідтримці — Море Пива/HOP HEY

 

Онлайн-реєстрація на BIG TRADE-MARKETING SHOW 2020 https://is.gd/OgRNeC

Для більш докладної інформації та реєстрації зв’яжіться з організатором заходу:

pr1@trademaster.com.ua,

тел.: 067-828-22-59