Запорука успіху — стабільно висока якість

12.11.2019 11 2019

Про загальну ситуацію в галузі та тенденції в сегменті вареної групи «МБ» розповів виконавчий директор МФ «Алан» Дмитро Махота
— Пане Дмитре, як зазначають виробники, 2018-2019 роки були непростими для галузі і змушували їх, з одного боку, рухатись в бік здешевлення рецептур та розширення асортименту недорогих м’ясних виробів, з іншого — виділяти вироби вищого сорту, використовуючи добавки без глутамату натрію, адже мораторій на перевірки вже завершився. На Вашу думку, в чому саме полягали найбільші складнощі в роботі з категорією м’ясоковбасних виробів в цілому та вареної групи зокрема, які загальні тенденції в змінах попиту і, відповідно, асортименту ви помітили?
— Дійсно, останні роки видалися непростими для м’ясопереробної галузі та виробництва ковбас в цілому. Тільки за останнє півріччя, в порівнянні з 2018 р., виробництво і продаж ковбасних виробів показали негативну динаміку. За даними Держстату, варені ковбаси — мінус 4,8%, сосиски і сардельки — мінус 5,5%. На цьому тлі пішли з ринку або знаходяться на стадії стагнації цілий ряд м’ясокомбінатів.
Торгові мережі в боротьбі за клієнта генерують все більше акційних пропозицій і зміщують поступово попит в сегмент дешевих ковбас. З’являються продукти, що складаються виключно з ММО і дешевих замінників м’яса, які ковбасами називати не можна. Судячи по кількості ковбас, які реалізовуються на ринку, у дворах будинків і під мостами, обсяг тіньового ринку виробництва ковбас все ще великий, і наша компанія зацікавлена в його «обіленні» і створенні спільних правил, які називають все своїми іменами.
Країна вже повернулась обличчям до європейських норм і директив, які регламентують роботу м’ясокомбінатів, але шлях ще довгий. Як підсумок даного розвитку — акредитація профільних служб і можливість виведення продукції на європейські ринки.
Наша компанія, не дивлячись на ринкові віяння, тримає планку роботи високо і продовжує слідувати принципам беззаперечної якості при стабільному рівні цін. Завдяки модернізації виробництва, збереженню висококваліфікованого персоналу і освоєнню нових технологій, нашим клієнтам — споживачам продукції ТМ «Алан» та «Спец цех», які звикли отримувати стабільну високу якість, даємо найкраще. Як наслідок, МФ «Алан» має велику групу лояльних покупців і не відчуває особливих труднощів в 2018-2019 рр.
— Розкажіть, будь ласка, про те, які тенденції в попиті відмічали по варених ковбасах великих калібрів (як змінились продажі в 2018-2019 рр. в порівнянні з 2017 р.), які позиції були лідерами продажів?
— Рівень споживання варених ковбас великих калібрів залишається стабільно високим, і 2018-2019 рр. не стали винятком. Значним попитом користуються насамперед варені ковбаси в натуральній оболонці або схожій на неї штучній тканинній оболонці високої якості.
Традиційно покупці віддають перевагу ковбасам, які виготовлені за нормами ДСТУ, таким, як «Лікарська», «Молочна» і «Любительська», які, до речі, через особливості рецептури не можуть коштувати дешевше 1 кгсвіжого м’яса. А додайте сюди ще вартість праці, оболонок, інгредієнтів, амортизацію обладнання, оплату комерційних і рекламних бюджетів, енергоносіїв, податків, вартість упаковки, логістики і т.ін., націнку торгових мереж і отримаєте справедливу ціну таких ковбас на полиці близько 200 грн/кг.
У нашій лінійці ковбас, виготовлених за ТУ У, можемо виділити «Мраморну», вироблену за авторською рецептурою. Її відмінна риса — «мармуровий» зріз. Вона володіє запашним ароматом прянощів, вишуканим смаком, а найголовніше — високими споживчими і органолептичними характеристиками.
— Що змінилось в продажах сосисок та сардельок? Які позиції стали лідерами продажів сьогодні? Чи не відмітили Ви збільшення групи сосисок в целюлозних або в поліамідних оболонках? Що можна сказати про продажі сосисок в поліаміді, адже, незважаючи на більш високі терміни зберігання, саме поліамід дає можливість більшої комунікації зі споживачем завдяки більш широким можливостям друку на ньому?
….
Продовження статті в журналі Мясний бізнес за листопад.
Отдел подписки: 044-243-32-67, 044-248-97-66, 050-332-98-09