Famberry налагоджує експорт продукції з органічного кизилу до США та Німеччини

25.10.2018

Українська компанія Famberry (Запоріжжя) позиціонує себе як виробник натуральних продуктів, основу яких складає кизил, і домовляється про експорт до США та Німеччини. Про це повідомив комерційний директор компанії Геннадій Зерніченко, передає https://agravery.com/uk.

Зараз виробник реалізує на внутрішньому і зовнішньому ринках такі товарні позиції, як морси, компоти, варення, пастили і соуси. Для виробництва продукції використовується тільки власна ягода з власного саду, який сертифікований за стандартами Organic Standard.

«Cад досить молодий — 14 га посаджено в 2013 році. Тому поки він плодоносить в невеликих обсягах. Але коли він стане «дорослим» — приблизно за 10 років після посадки, то буде займати одне з перших місць в Європі за обсягами вирощування ягоди», — висловив надію Геннадій Зерніченко.

Зараз на ринку ТОП-позиціями є соуси до м’яса, пастила і різноманітні варення. Новинкою виробника є кизилові джеми з медом.

«Мало хто знає, що кизил буває жовтий, або має досить великі ягоди. Це сорти «Елегантний», «Володимирський». Ми їх вирощуємо, вони виведені селекціонерами Криму та Київського ботанічного саду», — зазначив представник компанії.

В Україні фермери реалізують продукцію в готовому вигляді переважно в винних бутиках, а також в компанії думають про зовнішні ринки.

«Зараз ми ведемо переговори з експорту до США. Туди повинні постачати варення. А у Німеччину будемо експортувати соуси до м’яса. До речі, «соусова група» нашої продукції користується попитом і на внутрішньому ринку, який зростає постійно. Тому ми приділяємо велике значення виробництву наших соусів», — підкреслив Геннадій Зерніченко.