Тернопільський МК: плануємо завершити реконструкцію і максимально автоматизувати виробництво

12.06.2018 06 2018

На запитання «МБ» відповів Олег Удич, керівник відділу маркетингу Тернопільского мясокомбінату

— Тернопільський МК буде вперше представлений на сторінках журналу «МБ». Розкажіть, будь ласка, коротенько про історію створення та основні напрямки діяльності компанії «Агропродсервіс» в цілому та Тернопільського м’ясокомбінату зокрема.

— Компанія «Агропродсервіс», в групу підприємств якої входить і ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат», працює на аграрному ринку вже 19 років. На сьогоднішній день в структурі компанії є 22 підприємства, які займаються, в основному, рослинництвом, насінництвом, тваринництвом (свинарство, молочне та м’ясне скотарство), птахівництвом тощо. М’ясокомбінат дозволив практично замкнути цикл сільськогосподарського виробництва та виготовляти продукти з доданою вартістю з власної сировини. Тернопільський м’ясокомбінат було придбано у 2014 році. Свою роботу він відновив у 2015-му. На даний момент виробництво ще частково перебуває на реконструкції. Потужності Тернопільського м’ясокомбінату дозволяють здійснювати забій свиней до 1000 голів в добу, є цех охолодження напівтуш, цех обвалювання м’яса, працюють консервний цех та ковбасні цехи. Щодо виробництва ковбас, то це, в основному, варена, варено-копчена, напівкопчена та сирокопчена групи. Активно працює і цех напівфабрикатів. Збут продукції відбувається як через мережу власних фірмових магазинів «Студія м’яса», так і за допомогою дистрибуції.

 

— Як Ви могли би охарактеризувати загальну ситуацію на ринку в 2017-му та першому півріччі 2018 року, які проблеми найактуальніші на сьогодні для виробників? Яким був цей період для компанії і Тернопільського МК зокрема?

— Ситуація на ринку в цьому періоді була доволі динамічною. Часто попит не відповідав пропозиції, що, на нашу думку, в більшій мірі, пов’язано із низькою купівельною спроможністю населення та присутністю великої кількості імпортної продукції на вітринах. Основною проблемою даного періоду, над якою нам всім потрібно активно працювати, є захист прав українського виробника. Особисто ми протягом 2017-го та на початку 2018 року працювали більше над реорганізацією виробництва, перелаштовували низку процесів, намагалися автоматизувати процеси.

 

— Поділіться досвідом запровадження системи ISO 22000 на вашому підприємстві.

— Систему контролю якості харчових продуктів ISO 22000 на Тернопільському м’ясокомбінаті ми впровадили практично із запуском виробництва продукції. Впроваджена система якості і безпечності харчової продукції є, по-перше, вимогою діючого законодавства, вимогою споживачів та партнерів по бізнесу. ISO 22000 дозволила нашому виробництву наблизитися до світових вимог та стандартів, покращити якість продуктів через акредитовану лабораторію, яка постійно здійснює аналітичний контроль. Дана система безпечності харчової продукції передбачає виконання вимог великої кількості нормативної документації на всіх етапах виробництва продукції, що гарантує її якість.

 

— В минулому році Тернопільський МК запустив цікаву ТМ «Бритванка». Розкажіть, будь ласка, як виникла ідея, які основні відмінності та особливості продукції даної ТМ та як вона розвивається на сьогодні?

— ТМ «Бритванка» — це один з авторських елітних продуктів консервної групи Тернопільського м’ясокомбінату. Дану лінійку ми запустили в минулому році. До неї входить 27 продуктів вишуканої консервації з різних видів м’яса (курка, гуска, свинина, індик) з овочами та прянощами, різноманітні намазки для хліба за давніми галицькими рецептами. Назва «Бритванка» походить від старогалицької назви «сковорідки». Цією лінійкою ми хотіли поставити акцент на унікальності місцевої кухні і, звісно, на тому, що тернопільські масарні мають власну історію, яка сягає далекого 1909 року. Задум виник на основі давньої традиції українців зберігати м’ясну продукцію у відносно нехолодних приміщеннях. Наші предки робили це, заливаючи м’ясо смальцем. Це і були наші перші продукти під торговою маркою «Бритванка».

 

Продовження інтервю – читайте в журналі Мясний бізнес №6 (червень). Деталі можна уточнити у відділі передплати 044-243-32-67.