Дорожчі паски стають все більш популярні

06.04.2018

 

 

Серед підприємств хлібної галузі, які мають чималий асортимент випічки до Великодня, — ПАТ «Теремно Хліб», що входить до складу холдингу «Хлібні інвестиції». Про відмінності між пасками в асортименті компанії розповіла керівник відділу маркетингу Олександра Борук

— Олександро, які різновиди пасок наразі випускає підприємство? Чи змінювали його останнім часом або будете коригувати цього року?

— Загалом цьогоріч ми печемо 6 видів пасочок. Зокрема, здоба «Великодня» — традиційна пасочка, що смакує по-домашньому. Вона у нас представлена у двох розмірах.

Кекс «Паска Щедра» — ошатна паска із родзинками та цукатами. Також для тих, хто дбає про свою фігуру, ми пропонуємо дієтичну паску на фруктозі без цукру.

Щодо новинок. Минулого року ми випустили «Улюблену» — малу ошатну пасочку для малих великодніх кошиків. Через яскравий дизайн упаковки і оздоблення її дуже полюбили дітки.

Цьогоріч ми підготували цікаву новинку — «Панеттоне». Це класичний італійський кекс, спечений за українськими технологіями.

 

— Чим відрізняються всі паски, які ви виготовляєте? Розкажіть про типи пасок в залежності від цінового сегмента або призначення (на сімейний стіл, на поминальні дні тощо)? Чим вони відрізняються (інгредієнти і т.ін.)?

— У нас є традиційні пасочки середнього цінового сегменту, а є й більш цікаві. Окрім оздоблення, пасочки відрізняються рецептурами. До прикладу, «Щедра», окрім маргарину, містить масло, а до родзинок ми додаємо ще й апельсинові цукати.

Ще у нас є пасочка, що замість цукру містить фруктозу. Спеціально для людей, що дотримують здорового харчування, або ж не вживають цукру.

 

— Якої ваги паски ви випускаєте? Що змінилося в цьому плані з урахуванням попиту?

— Робимо паски масою 180 г, 500 г та 600 г. З роками ми почали пекти більші пасочки.

 

— Яке цінове позиціонування ваших пасок? З урахуванням подорожчання сировини, чи доводиться знижувати маржинальність, або попит достатній навіть при збільшенні цін? Українці на придбанні пасок не економлять в останні роки (коли реальні доходи зменшилися)?

— В нашому регіоні люди полюбляють ошатні пишні пасочки. Тому ми не економимо на рецептурах. У нас є традиційні більш дешеві пасочки і дорожчі, як от «Щедра» і «Панеттоне».

 

— Чи є суттєві відмінності пасок, які ви печете зараз і років 5 назад?

— Звісно ж. З роками люди хочуть більш цікаві смаки, гарніше оздоблення. Тепер велика кількість наших пасок запаковані у гарну упаковку, яка містить усю інформацію. Така пасочка — ідеальна для подарунку. ЇЇ приємно поставити на стіл чи до великоднього кошика. Єдине, що не змінюється, — це якість нашої продукції.

 

— Конкуренція на цьому ринку зростає. Які головні відмінності ваших пасок від аналогічної продукції інших виробників та мереж?

— Основною відмінністю є те, що ми не економимо на інгредієнтах. Усі наші пасочки, не залежно від ціни, спечені із найкращої сировини. Усі пасочки в упаковці дуже гарно оздоблені. Щороку ми відшуковуємо цікаві рецептури для створення нового продукту.

 

— Продажі пасок ростуть переважно в якому ціновому сегменті? Чи можна говорити, що випускати паски стало більш прибутково?

— З року в рік стають популярні пасочки саме в дорожчій ціновій категорії.

 

— Як ви прикрашаєте свої паски? Чи змінювали щось в їх оздобленні? Чи є нововведення в упаковці пасок у вас?

— Наші майстри заздалегідь власноруч виготовляють все оздоблення. У ньому переважають пасхальні мотиви, а також квіточки та зелень. Оскільки росте попит на упаковану продукцію, ми намагаємося створити яскраву інформативну упаковку, яка гарно доповнить саму паску і буде помітною на полиці.

 

— Наскільки широка географія продажів ваших пасок?

— Наші паски можна купити у нашій фірмовій мережі «Теремно», а також в супермаркетах та магазинах «біля дому» у Волинській, Рівненській та Львівській областях.

 

— Окрім випічки до Великодня, чи практикуєте виготовлення виробів спеціально до якихось інших свят (Новий рік, День Святого Валентина, Спас)? Що саме?

— До багатьох свят ми готуємо спеціальну продукцію. Наприклад, пряники — до Дня закоханих, капкейки — до 8 Березня, імбирні пряники — до зимових свят.

 

— Розкажіть трохи про асортимент підприємства загалом. Скільки всього найменувань налічується у вашій номенклатурі? Вироби якого типу виготовляєте?

— Загалом це близько 70 SKU. Асортимент містить традиційні подові круглі хліба (пшеничні і житньо-пшеничні), овальні пшеничні, нетрадиційні заварні хліба, здобні булочні вироби, а також кондитерські вироби.

 

— Які чинники впливали на вибір такого асортименту? Які позиції в асортименті є провідними?

— З року в рік зростає частка саме заварних хлібів. Люди обирають житні хліба із журавлиною, зернятами, або загалом бездріжджові. Користуються попитом кондитерські вироби, круасани.

 

— Які є особливості попиту споживачів щодо випічки у вашому регіоні? Як переваги споживачів змінилися останнім часом? На що зараз більше попит?

— Традиційними для нашого регіону є круглі подові хліба, але з роками набирають оберти вироби більш цікавої рецептури. Багато людей нині ведуть здоровий спосіб життя, деякі зовсім відмовляються від хліба.

 

— Як це вплинуло на ваш асортимент? Щось ввели до нього останнім часом чи плануєте?

— Головним чином це спонукало нас випускати хліба із висівками, житні, бездріжджові. Разом з тим удосконалювали кондитерську групу.

 

Павло Гук

 

Довідка

Історія розвитку ПАТ «Теремно Хліб» нараховує більше 30 років. З типових проектів хлібозаводів даного зразку — це один з кращих у країні.

З самого початку своєї діяльності ПАТ «Теремно Хліб» лідирує за кількістю та якістю вкладених інвестицій в розвиток підприємства серед хлібних компаній у регіоні.

Стратегія розвитку компанії — вибір та встановлення сучасного обладнання від провідних світових виробників, що гарантує високу якість продукції.

Більшість хлібобулочних виробів виготовляється за рецептурами, які розроблені технологами підприємства. Компанія безперервно вивчає можливості розширення асортименту продукції, прагнучи надати українському споживачу широкий вибір смачних хлібобулочних виробів надвисокої якості.

Висока якість продукції досягається, в першу чергу, за рахунок використання в її виробництві тільки натуральної сировини. Крім того, проводиться постійний моніторинг та аудит самого процесу виробництва. Важливими факторами тут виступають технологія та устаткування, на якому висококваліфіковані працівники (більше ніж 500 осіб) виготовляють продукцію.

В середині 2013 року ПАТ «Теремно Хліб» представило новий корпоративний бренд, який став відображенням розвитку підприємства. Компанія стає більш молодою, динамічною та відкритою. Новий образ бренду «Теремно» характеризується як сучасний, яскравий і теплий. Традиційний строгий стиль логотипу змінився на більш відкритий та легкий. Новим знаком в логотипі стало зображення будиночка як символу сім’ї, тепла, гостинності та достатку.